سلام،آدینه تون پر از شادی ....الان حدود دو سه ماهه مطلب نذاشتیم....خواستم بگم حال هممون خوبه..فقط سرمون شلوغه....و فردا شلوغ تر هم میشه...یعنی حاضرم آمونیاک خالص با اسید تنفس کنم ولی بوی ماه مهر به مشامم نرسه
..به زودی منتظر مطالب مون باشیم...
#Reihaneh
پروژه ی شماره ی یک...ما را در سایت پروژه ی شماره ی یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت: 17:26
مطلقا مهم نیست...
مطلقا مهم نیست که دیگران ما را چگونه قضاوت می کنند . بلکه مهم این است که ما ، در خلوتی سرشار از صداقت و در نهایت قلبمان خویشتن را چگونه داوری می کنیم .نادر ابراهیمیموض پروژه ی شماره ی یک...ما را در سایت پروژه ی شماره ی یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت: 17:26
ما را در سایت پروژه ی شماره ی یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت: 17:26